Održivost

Poticanje održivih odnosa

Njegovanje održivih odnosa

Naš uspjeh uvelike ovisi o kvaliteti odnosa koje njegujemo s našim klijentima, dobavljačima i drugim ključnim partnerima. Težimo promicanju odnosa temeljenih na povjerenju, transparentnosti, međusobnom poštovanju i zajedničkim beneficijama.

Klijenti na prvom mjestu

Klijenti na prvom mjestu

Pokretanjem našega Net Promoter Score (NPS) programa 2013. godine stvorili smo alat koji nam pomaže da postanemo organizacija koja stavlja klijenta u središte u većoj mjeri od svih ostalih u industriji. NPS nam omogućuje da mjerimo svoj učinak očima naših klijenata. Pomaže nam da razumijemo i isporučimo ono što je klijentima važno. Također, služi nam kao ključni pokazatelj uspješnosti (KPI) za poslovni rast.

Odanost klijenata i njihovo zadovoljstvo ključni su za kontinuirani uspjeh kompanije. NPS nam omogućuje da procijenimo oboje, na sustavan i transparentan način. Pruža nam brz i standardiziran proces za kategoriziranje, analiziranje i rješavanje svih spornih pitanja klijenata.

Ugradili smo NPS u cijelu organizaciju, od poslovanja na terenu do središnjice. Sporna pitanja klijenata prenose se na više razine unutar kompanije, s odgovornošću, mjerenjem i praćenjem za svako sporno pitanje klijenta na svakoj razini organizacije.

U lipnju 2016. započeli smo edukacije 30.000 zaposlenika koji su u kontaktu s klijentima o ponašanju koje podupire naše obećanje klijentima “ engineering. tomorrow. together ”. Prihvaćanje takvoga ponašanja ključno je da bismo postali najpoželjniji partner u industriji.

Održivo upravljanje nabavom i logistikom

Kao dio thyssenkrupp grupe, razumijemo da je održivost ključna za buduću opstojnost kompanije. Održivost potiče inovaciju i kontinuirano poboljšava naš gospodarski, ekološki i društveni učinak. To je ključno i za uspješno upravljanje nabavom i logistikom.

Znamo da naše aktivnosti mogu utjecati na okoliš, društvo i gospodarstvo u zemljama u kojima djelujemo. thyssenkrupp Kodeks ponašanja dobavljača ocrtava naše razumijevanje održivosti i sukladnosti, kao i standard kojeg naši dobavljači trebaju ispunjavati.

U svim našim aktivnostima nabave uzimamo u obzir gospodarske, tehničke, procesne, društvene i ekološke kriterije. Očekujemo da poslovne aktivnosti naših dobavljača budu u potpunosti u skladu s primjenjivim nacionalnim i međunarodnim zakonima i propisima, načelima Global Compact Ujedinjenih naroda, kao i zahtjevima i standardima našega Kodeksa ponašanja dobavljača.

Kriteriji i sukladnost

Održivo upravljanje nabavom i logistikom

Sljedeća tri ključna elementa pomažu nam da osiguramo održivo upravljanje nabavom i lancem opskrbe u thyssenkrupp Elevator:

  • thyssenkrupp Kodeks ponašanja dobavljača
  • Analiza rizika: Potpomognuto analizama rizika, samoprocjenom i revizijama pojedinih događaja, rano otkrivanje rizika omogućuje nam da nadziremo sukladnost s načelima i zahtjevima našega Kodeksa ponašanja dobavljača.
  • Razvoj dobavljača: radimo s dobavljačima kako bismo identificirali rizike i izradili zajedničke akcijske planove za bavljenje specifičnim područjima rizika.
Na vrh
Sva prava pridržana 2018 © thyssenkrupp Elevator
Podaci o tvrtki|Pravna pitanja|