Koncepti

Pozivni centar

24 satni poziv u pomoć i daljinski sustav nadziranja

Kao vlasnik dizala, Vaša je dužnost osigurati da svatko zarobljen u Vašem dizalu bude oslobođen u skladu s pravno povezanim regulacijama. S našim pozivnim centrom uživate sveukupnu zaštitu koja bi takav scenarij trebala spriječiti kad bi se zbio.

Pozivni centar konstantno daljinski nadzire Vaše dizalo. Sustav za poziv u pomoć spojen je s kontrolnom sobom gdje je, u slučaju kvara, Vaše dizalo identificirano, a shodno tomu se poduzimaju daljnje mjere. U kratkom vremenu, nastale greške mogu biti otklonjene, a funkcije reaktivirane. I treba li netko biti oslobođen, na mjestu zbivanja smo za trenutak.

Pozivni centar na prvi pogled

  • Najbrže oslobođenje putnika, zahvaljujući našoj raširenoj servisnoj mreži i uslugama evakuacije.
  • Moguć je trenutan odgovor na kvarove i hitne pozive.
  • Daljinska dijagnoza i detekcija zlouporabe koja prevenira nepotrebne pozive servisa.
  • Ušteda na vremenu i novcu shodna individualno dizajniranom planu uzbune.
  • Analiza uporabe i optimizacija procjenom podataka dizala.
  • Troškovi komunikacije preuzeti GSM modulom (analogan telefon nije potreban)
Na vrh
Sva prava pridržana 2018 © thyssenkrupp Elevator
Podaci o tvrtki|Pravna pitanja|